Sjuk..

hejsan.
jag har varit sjuk sen i måndags kväll.
har mått illa och kallsvettats o haft en väldig huvudvärk.
men ja känner att de är på väg över nu.
skönt.
men det är ju så att ja blir riktigt sjuk en gång om året och då ligger ja i en hel vecka.
det är ju inte heller så konstigt att bli sjuk med så många människor som jobbar på IBM.
blir någon sjuk så kommer det ju smitta.
men det känns bättre just nu.

en glad nyhet är att lägenheten är vår:)
nu behöver vi bara hitta någon som kan ta denna.
annans är uppsägningstiden 2 månader..
men vi ska nog lyckas övertala någon till att ta den :D
ja hoppas vi kan hitta någon snart så jag kan få adventspynta och julpynta den nya lägenheten
<3

ne nu ska ja lägga mig ner och se om ja kan titta på något program och vila bort huvudvärk jag har kvar.

hoppas allt är bäst med er<3



Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig hjärtat mitt !! Saknar dig så <3

2011-11-24 @ 15:51:44
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0