Svar

isabelle om Tittat på lägenhet:
Verkar vara en mycket trevlig lägenhet, så kan nog bli riktigt mysigt där!!
Å så är det ju lite större kök än ni hade innan hihi.
När får ni reda på om ni får den eller inte.? Hur går det med jobbet förresten?
Många kramar

ja den va riktigt mysig.
kan få den att kännas helt underbar när ja får sätta tänderna i den.
vi har lite papper att fylla i och de ska kolla oss på banken och lite sådant.
och sen är den vår, så på måndag.
nu behöver vi en eller två personer som vill ta över den vi bor i nu.
så vi hoppas få tag i en så fort vi kan så vi kan flytta i börja av december.

Jobbet går det super bra med.
hela denna veckan har vi fått massa info om företaget vi ska jobba för.
(som har varit på engelska, vilket har gjort att min engelska har förbättrats avsevärt mycket denna veckan)
från och med i morgon börja vår träning för det jobb i ska göra.
vilket betyder att vi börjar kl 7.
och detta p.g.a att Sverige ligger en timme före oss..
i teamet jag sitter i är vi svenskar och norska
så ja kommer nog lära mig lite norska oxå.

hoppas allt är bra med dig .
Kram
((hoppas bilden är okej ^^,))


( ställ gärna fler frågor om ni undra något ) ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0