Tittat på lägenhet

hejsan.
ännu en dag i klassrummet.
men det gick bra. i dag har vi varit och tittat på en lägenhet
klick HÄR för att se den.
som ja skrev så ha den 4 sovrum, super bra efter som vill ha ett gäst rum :D
så folk får ett eget rum när de kommer o hälsa på :)
köket är oxå helt okej ^^
lagom stort för mig att använda när ja bakar
finns även plats så vi kan äta där :D
det är oxå nära till jobbet. ta e halv timme och gå, 15 min o cykla och 7 min med buss
så är det dåligt väder kan vi åka bussen.
förhoppnings vi så kan vi få den i början av December :D
får hoppas på det bästa.

väder; grått med mycket regn ...

 



Kommentarer
Postat av: isabelle

Verkar vara en mycket trevlig lägenhet, så kan nog bli riktigt mysigt där!! Å så är det ju lite större kök än ni hade innan hihi. När får ni reda på om ni får den eller inte.? Hur går det med jobbet förresten? Många kramar

2011-11-10 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0