20/11-för att ja inte kommer på något annat.

hejsan.
ska säga att ja hade en underbar dag i går.
Först frukost på ett café i Glasgow och sen en hel del shopping ^^
kimzi hittade en ny jacka (vinter kappa, som alla har här)
sen vid 4 var det dax för bion :D
som jag ha längta efter den. ^^
Vi såg filmen på biografen Cineworld som är en väldigt stor biograf.
med minst 7 våningar där de visar film :D
den va helt sjukt mysig.

Breaking Dawn del 1 va helt underbar och följde boken helt perfekt
ja grät minst lika mycket som ja gjorde åt boken och hoppas på att del 2 blir minst lika bra <3
så ja är väldigt nöjd.

sedan tog vi 7 tåget hem och ja och älsk tittade på film
och avslutade en väldigt mysig lördag.

så i dag ska vi slöa.
bleka Kimzi hår, kanske baka om jag orkar..
önskar en en mysig avslutning på denna helgen
<3

juldekoration i Glasgow



Kommentarer
Postat av: annaa

Jag har DAGENS BLOGG TÄVLING på min blogg. Vill du få en FET länkning? Gå in och kika under kategorin "TÄVLINGAR"! :) http://annaalicious.blogg.se/



(Jag ber om ursäkt om du tycker att detta meddelandet är ett "reklammeddelande!")

2011-11-23 @ 23:10:56
URL: http://annaalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0