21/10

hejsan hoppsan. ^^

i dag har vi rymt från lägenhet fylld av lådor och kläder i svarta sopsäckar.
vi åkte med mamma och Pelle till Karlskrona, de skulle gadda sig.
blev ett varit Converse märke.
super snyggt blev det :D
Efter de åket vi in till stan och gick en runda.
Jag köpte inget, efter som vi inte ha plats i väskorna.
eller jo, ja köpte vantar och en skjorta till älsk <3

men annans blev de inget :D

Efter Karlskrona gick vi hem och åt lite och sen blev de jobbet.
ne sitter ja här hemma i min mörk rosa ONEPIECE  och myser. ^^
I morgon ska vi upp tidigt för att vi ska besöka personen Min älskade Midde ska vara hos när vi åker i väg.
Vi kan inte ta med honom för en i Januari då reglerna om karantän ändras.
Men han är en sån snäll katt att det kommer gå jätte bra <3

Önskar er en god kväll så skriver ja i morgon.
Puss och god natt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0