Helgen

jojo, här hemma händer det mycket.
vi har hunnit med att pack ihop hela vardagsrummet i dag.
i morgon ska vi åka i väg och slänga saker.
men det börja kännas bra nu för att de gick bra med katten i lördags morse.
han träffade de andra katterna och det kunde inte gått bättre <3.
känner mig så lugn nu när ja vet att han kommer få de lugnt och skönt när vi är åker på fredag.
så nu har ja inte lika stor resfeber.
men den kommer väl på torsdag kväll, kan ja tänka mig.
i går va ja ute hos Farmor  med syster och kusin.
ute i skogen ett par timmar så syster kunde ta bilder till sitt P.A
en mycket trevlig dag, och det kändes skönt att veta att Farmor & Börje ska skaffa Skype
så vi kan hålla kontakten <3

Efter att spenderat ett par timmar ute i skogen hos Farmor så åket ja till kimzi bror där vi åt middag.
<3
en mycket god pasta rätt.

ne nu ska ja mysa ner mig i soffan.
i morgon är det mycket pappers arbete som ska göras.

puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0