Sista natten

i lägenheten.
Tror att Midde vet vad som håller på att hända, för hela kvällen och natten har han legat och myst med oss.
kommer sakna min lilla söta katt <3
men nu är det sista rycket i lägenheten, alla lådor som ska i väg till folk ska åka i dag.
även tv, säng och soffa försvinner.
Midde ska vi lämna vid 3 halv 4.

tror det kommer bli jobbigast.

jag vill ännu en gång Tacka alla som stöder oss i detta. <3
fast ja vet att min familj går igenom väldigt mycket nu så är det ändå där och ställer upp.
det betyder väldigt mycket för oss.
vi skulle inte klara det utan er.
Älskar er <3



Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får INTE skriva så... Sitter ju här på jobbet och gråter nu <3

2011-10-26 @ 10:53:37
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0