Sant

Japp, de är sant.
8 dagar kvar tills vi ska flytta till Skottland.
i Torsdags fick vi besked om att vi fått jobbet
och i dag skrev vi på kontraktet.
Vi har även fått våra flygbiljetter betalade i dag.
Det är IBM Greenock scotland.

Så den 28 oktober kommer vi åka ner Köpenhamn och sen tar vi flyget till Skottland.
detta är både spännande och väldigt stressigt.
i går rensade ja mina kläder och tisdags fick ja rensa bort mina skor.
det är väl de jobbigaste sakerna ja gjort hittills. ( trodde ja då )
I dag fick ja packa ner mina böcker.
och ja fick ta tillbaka att det va svårt att slänga skor.
så nu står hela lägenheten upp & ner, och det är inte alls kul att se det, men det finns inte så mycket att göra åt det, det får vara så här tills på måndag då vi ska åka till tippen.

Och nu för er som undrar hur det ska gå med språket för lilla mig, ska ja säga er att det är inga problem.
det kommer gå fort att lära mig språket när ja hör det hela tiden.
jag kände den veckan vi va i London att språket kommer mer naturligt.
dessutom kommer ja jobba på en svensk avdelning på IBM ^^,

Men jag och kimzi är väldigt lyckliga över att få denna chansen.
det ska verkligen bli ett äventyr.
och även om vi skulle få fast jobb här hemma så skulle vi tacka nej för att detta är något vi måste få prova på.
Men med kimzi vid min sida kan jag klara vad som helst.

Ja vill även tacka alla som har stöttas oss genom detta.
Tack till alla er som ställer upp med plats för våra lådor.
Tack till kimzis pappa (Jocke) som har hjälpt till med flyttlådor.
Ett jätte stort TACK till mamma och Pelle som kommer hjälpa oss med att städa lägenheten.


Detta kommer bli vårta livs äventyr <3

Kommentarer
Postat av: Ela

Wow!! Kommer bli kalas kul :) Vilken upplevelse. Ha det kuligast. O hoppas du kommer fortsätta med din blogg så man kan se o läsa hur ni har det.

Kram Ella

2011-10-21 @ 06:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0