bli ja återfödd till ett djur så vill ja bli en björn.

Hem kommen från en super god middag hos mamma <3 ( tack så mycket )
har just gosat ner mig i min mörk rosa onepiece.
är nog en av de mysigaste plagg jag haft, är som och sitta i en filt xD
Måste berätta en väldigt rolig sak ^^,
i dag satt jag och kolla de på barnkanalen allt om djur heter programmet.
där pratade de om Björnar, grizzlybjörn för att vara exakt.
ja ha tänkt på det länge. att bli ja återfödd till ett djur så vill ja bli en björn.
på grund av följande andedinglar :



1. Om du är en björn, kan du sova i sex månader. du gör inget på ett halv år. ( sova de kallaste månadena på hela året, skull ja lätt kunna leva med )

2. Inna du går i ide, måste du ätar tills du rullar. ( och ingen klagar )

3. Om du är en björn, föder du två barn, stora som valnötter, medans du sover. när du vakanar är de halvvuxna mjuka och fluffiga. ( låter underbart )

4. När du är björn kan du morra åt dina ungar utan att någon yfter på ögonbrynen ( och ungarna vet att du menar alvar )

japp jag vill bli björn i mitt nästa liv, gärna en vit <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0