Så här tycker ja.

Deltävling 2 i Göteborg den 11 februari

1. Ulrik Munther – "Soldiers" - ja han kommer gå vidare..

2. Top Cats – "Baby Doll" - hm, mer copy cats än "top" cats

3. Sonja Aldén – "I din himmel" - Yawn!!

4. Andreas Lundstedt – "Aldrig aldrig" - nej! jag hoppades på dig!

5. Timoteij – "Stormande hav" - tycker om början, men sen nee...

6. David Lindgren – "Shout It Out" - kvällens bästa låt så här långt, gå vidare. 

7. Mimi Oh – "Det går för långsamt" - mysiga kläder, kärlek till hennes dr Martins låten - NEJ!

8. Thomas Di Leva – "Ge aldrig upp" - Ja tänker HJÄLP! och på syster. Låten : ja det låter som det brukar.

det va alla åtta låtar.
jag tror att: 6. David Lindgren – "Shout It Out" & 1. Ulrik Munther – "Soldiers" går vidare på en gång.
jag tror att: 2. Top Cats – "Baby Doll" & 3. Sonja Aldén – "I din himmel"

vad tror du. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0