Elaka kommentarer ...

Eftersom jag inte har något liv när jag sitter på jobbet så hinner jag 
läsa en MASSA bloggar.
och på varje stor blogg jag läser och tittar på kommentarer så ser jag
att läsarna skriver mer kommentaren än vad det
finns inlägg på hela bloggen.
tex - 14 år och gravid 15 år och morsa har skrivit ett
inlägg på ett par rader och två bilder medan folk hinner skriva 277
inlägg.
men det är inte 277 snälla inlägg.
nej de flesta människor är elaka och hånfulla, och så klart anonyma.
och givetvis är det dom inläggen som fortsätter i alla evighet.
jag bara sitter här och undrar hur man orkar lägga ner så
mycket tid på en människas blogg.
jag vet att de är (för att säga som Kimzi) är dumma i huvudet
och bara är avundsjuka men ändå?

kan verkligen avundsjuka driva en till att sitta och läsa en blogg
varje dag när man blir arg på den?
är det en blogg jag inte tycker om så går jag inte in på den.
jag vill må bra och vara glad därför vill jag läsa bloggar som
gör mig glad och ge mig energi och inspiration.
de andra är inte värda att lägga tid på.
men det kanske finns folk som tycker om att vara sura och arga.
hur som helst så skulle jag vilja veta vad som föregår i denna persons
inre när den sätter sig för att skriva ett helt inlägg
på kommentarsfältet
till en människa den inte känner eller borde lägga energi på.
vad tänker de på??
tror dom att de ska må bättre om det få kasta skit på andra?
och när de har gjort det mår de bättre då?

Människor som skriver dessa kommentarer är som jag sa ALLTID anonyma.
men jag skulle vilja prata med dem som sitter och
skriver dessa kommentarerna.

Jag vill verkligen veta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0