Moonlight min lilla söta katt <3

sitter här och tittar på tv:en.
de är inte som hemma.
här är det reklam var 10 minut och det finns hel knäppa program.
det vi tittar på nu heter THE Best of TV burp - de visar klipp från andra program och gör narr av dom
super kul att titta på xD
vi har över 50 kanaler med en massa konstiga program så vi har massa att titta på.

idag har vi varit hos veterinären med Moonlight, dock blev det inte någon kastrering, veterineren tyckte vi skull vänta tills han va 6 månader han blir 5 på tisdag.
så vi fixar det i Februari, men han fick en vanlig undersökning som visade att han är en super fin och frisk katt.
:D
skönt att höra att katten mår som han ska. <3

nu vill jag önska er en super mysig fredag <3
Kram till er alla <3

En trött Moonlight <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Mitt lilla söta barnbarn... <3



Skönt att han är frisk ..

Puss

2012-01-20 @ 23:24:46
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0