Dagen i största allmänhet.

Hej alla små glada där ute=)


Happ då var det torsdag.. har haft apu i dag.. så "ungdomarna" har varit lugna idag så inga stor bråk.. XD efter att jag slutade på apu;n gick jag hem o läste i min bok "När jag hör din röst" en helt underbar bok<3 sen städade jag o tvättade lite(ska ju ha kalas här i mon)


Jag har även titta på skid vm, tror jag det är.. xD I alla fall kom Sveriges  damer 3 och det tycker jag var jätte bra jobbat av dom.. finskorna var grymma och det var inte konstigt att dom kom etta..


Haha kan ni fatta att jag sitter o skriver om Sport alla saker i välden xD


Jag umgås för mycke med män nu när jag är på min apu-Plats xD och dom prata och tänker och tittar ju bara på sportXD

Nehe nu ska jag sova..



God natt /Tiiza<3


Kommentarer
Postat av: Catrin

Hahahaah!! Jag tror att Pelle har förstört min dotter !!!



Fint det blev ;)

2009-02-27 @ 06:27:09
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0