Lilla syster blir stor....

Hej alla glada läsare<3
Idag fyller min lilla syster 16år.. så jag och mamma sjöng så fint för henne på morgonen. :)
Jätte fint XD
så fick hon sina persenter o hon blev jätte glad för sin kameraväska och sitt piercingssmycke och sin cd med "gud" thåström xD

Sen gick med till Snäck där man gör sin apu.. och var där till två..
Gick ner på stan med Liisa o en kompis till henne,(hjälp) xD
fick oxå träffa min Kärlek i dag<3
Hemma en liten stund innan man skulle iväg till "Lillebror" & Emma för att gratta Emma på hennes fördelse dag XD

En massa mys på denna dagen, har bara varit lite seg.. det är konstigt, men det är väl för att jag har haft lov och då blir man seg..
det lösre sigg alltid:)

Sov gott på er / Tiiza<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0