Vem är Tiza?

Hej alla glada läsare där ute !

Jag tänkte berätta lite mer om mig själv nu så ni vet lite mer om vilken konstig liten figur jag är.. =)

Jo jag "heter" då tiza och är 18 år, på min fritid tycker jag om att fika men vänner och att vara med min kimzi<3


På min fritid jag spelar också teater, vilket jag har gjort i hela mitt liv=) vilket är väldigt trevligt tycker jag.. den pjäsen vi i "gruppen" håller på o skapar just nu heter; Något skruvat - att finna kärleken. Och kommer har premier den 14 April 2009. (Kommer skriva mer om detta senare)


Jag har ett stort intresse för fotografering, jag har en kamera Canon eos 350d som jag är mycket nöjd med =)Ni kommer får se många bilder som jag har tagit med den kameran (så fort jag kommer på hur man ör när man ska lägga in bilder xD)


Jag älskar också att läsa och då läste jag oftast fantasy som t.ex. Harry potter( en stor favorit) Sagan om ringen, Narnia och givet vis boken jag läser just nu Twilights (som jag kommer skriva mer om senare).


Nehee, nu ska jag snart sova så man orka upp i mon till Apu;n..


Sov gott / Tiiza<3


Kommentarer
Postat av: Catrin

Ha en bra dag lilla du.... Ska se om vi hinner fixa lite med din blogg idag.. PussPuss från Mamma

2009-02-25 @ 06:16:47
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0