citrongodis är inte gott!

Hej alla vänner där ute.  söndag i dag då ja....
Va gjorde jag igår?
Hmm, jag var med min älsk igår.
Gick upp vid 11 typ och när vi gjo
rt oss i ordning så gick vi lite på stan en runda, tittade sedan på Yesman :)
Den var bra..
Min mamma hade vaknat på fel sida igår XD, och hällde en massa äcklig svamp i maten bara för att jävlas xD
Men men, efter det så var vi ute med hunden, sen gick vi hem till kimzi, dock var jag tvungen att ta ett stopp vid godishörnan :)
http://backseatcuddler.com/wp-content/uploads/2008/08/twilight-movie-poster.jpg
efter det så såg vi på melodifestivalen och tog det allmänt lugnt.
Jag fick ÄNTLIGEN titta på TWILIGHT med :)
Det var helt underbart, dock hade dom glömt en massa som var med i boken :(

Hihi. Och idag dårå, så har jag typ bara ätit frukost XD

Hörs ikväll// Tiiza <3

Kommentarer
Postat av: Catrin

nej, de randiga paketen kom 1997

2009-03-11 @ 22:23:49
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0