Dagen...

Hej alla små och glada människor =)


Happ, i dag har man också bara pluggat. Det tar ALDRIG slut.. kanske få sitta lite i helgen också.. vill inte det man måste man så måste man.. det är lite bajs.. xD


Har gjort mitt arbete till på fredag, då jag ska redovisa om "barn till missbrukare"

Hoppas att det kommer bli en lika bra redovisning som när jag gjorde den andra =) det är ett väldigt hemskt ämne att redovisa om men jag ska göra mitt bästa.. Hoppas bara inte att alla mina klasskompisar tröttnar, de är lite lång XD (förlåt) (A) XD men jag ska göra mitt bästa för att inte tråka ut er xD


Annas har det varit en lugn dag. Ungdomarna på Snäck(min Apu-plats) vad ska man säga.. dom är som dom är... XD det är väldigt kul o se en "åtta" och "nia" sitta o prata om hur viktig skolan är inför en sjua.
Men när "åttan" och "nian" ska
jobba själva går det väldigt trögt!
Dom kastar MASSOR av sten i sitt lilla glashus.. XD
Det är jätte kul att se XD


Men till sist måste jag bara få Hylla min syster idag<3
LiisA* hon är en underbar liten människa och jag tycker han är väldigt stark..
Att hon orka med allt som händer henne.  
Men jag finns här för dig syster om det är så att du behöver mig=)
tagen av Tiiza*















Nu ska jag snart sova..
God natt på er.. :)
// Tiiza<3


Kommentarer
Postat av: LiisA

fan, du får jag att gråta igen. jag älskar dej, och jag finns för dej som du finns för mej. <33

2009-03-05 @ 12:34:48
Postat av: Elin

Fin blogg :)

2009-03-05 @ 12:45:59
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0