Glasögon helg...

Hej alla glada läsare.
 
Det var et tag sen jag var inne och skrev. Har varit hos min älskade Kimzi i helgen och han har inget internet så han därför inte kunnat varar inne.


Jaha i helgen har det varit en GLASÖGON helg, det vil säga jag har bara slappat=) bara legat framför tv och mysit<3

I fredags var det let´s dance på tv, sen efter det tittade vi på film, kommer inte ihåg var den hette. Men den var väldigt sjuk så den vara inte så bra XD sen sov jag som en stock XD jag var genom förlyld också så det var nog inte så konstigt.





På lördagen gick vi ner till kimzis bror för att kimzi skulle kolla sim mail och lite sånt xD vi 6 tiden gick vi där ifrån och hem till mig för att hämta lite saker och sen till illys för att handla massor av frukt till våran jätte goda fruktsallad =) mmm fruktsallad + melodifestivalen kan ju inte bli bättre. =) efter MF tittade vi på en annan film (som jag inte vet vad den heter xD) sen sov jag gott tills klockan halv 12 på dagen efter :)



Klockan 2 på söndagen gick syster och jag ner för att jobba lite. Sen hem till kimzi och ner till mixi där jag köpte boken; så länge vi båda andas, sista delen av Stephenie Meyer 4 böcker om bella och Edwards äventyr. Böckerna är helt underbara<3


Sen var det bara mys framför tv hela kvällen <3


Nehe nu ska jag sova..
sov gott mina vännen <3
// Tiiza<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0