Rea,Kaos på skrivbordet

Hej alla människor..


Då var men äntligen KLAR med alla läxor.. för stunden alltså.. det kommer mer det vet jag -.-

Men men.. har varit på stan jag med mamma i dag, det gick på 500 kr.. och jag som BARA skulle titta XD  Hahha jaja det är tiza i ett nötskal.. det blev i alla fall två långa linnen ett rött och ett vitt..  två pår strumpor Jag älskar strumpor<3  och två par trosor med Kitty på <3 sen var vi inne hos Kim guldsmeden i stan.. =) och där hittade jag en ring som jag ville ha. En spinning ring. =)så nu har jag två.. tappade en i slutet av sommaren. Jag fick de av min kimzi men nu har jag köpt en ny så nu är den inte ensam XD och tillsist köpte jag ett par nya byxor.. de är typ som mjukis byxor..


Mitt skrivbod ser ut som kriget precis som HELA mitt rum gör, måste städa där i mon..om jag orkar XD


Wiie nu kommer snart kimzi hem till mig, den lilla pojken har varit i Göteborg XD nu har han köpt masa nya böcker som vi kan läsa =) Mys<3


Nehe nu ska jag träna lite på min läxa som jag ska redovisa i mon..


Sov gott alla människor<3 / Tiiza<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0