SNURRIG!

Eeehh hej alla  där ute.


Jaha den här dagen har varit snurrig, allt går så himla fort och jag vill bara stanna up världen ett tag o hinna tänka efter..


Först är det detta JÄVLA projektarbeta som tar livet av mig!

Och sen är det alla snorungar på min apu-plats!
Som inte förstår att man VILL hjälpa dom.
De är bara så JÄVLA frustrerande för jag vet ju att dom kan dom "orkar" bara inte. Det är så jobbigt att sitta o titta på människor som kan men de försöker inte, dom tycker det är oki att gå på IV i två år. Jag kan inte förstå att folk som har lätt för sig inte kan lägga ner energi i det. Då skulle de kunna klara skolan JÄTTE lätt. Men gör de det? NEJ!


jag hade det själv jätte svårt med matte och engelska men jag fick jävla kämpa och försöka, och jag lyckades tillslut komma in på det jag ville. Men sista terminen i 9an var inte rolig. Men jag kämpade. Varför kan de inte göra det samma?


A sen ska man snart flytta också. Min älskade pojkvän har fått längenhet(på torsdag) och han flyttar första juni <3
men detta gör att min familj inte kan ha sin stora 5 kvar. Så då måste de också flytta, men det ska troligtvis inte flytta så långt bara upp en våning XD till fyran som finns över oss XD



Nee jag skulle behöva stanna världen ett tag nu o tänka lite på vad som händer...


Nu ska jag krypa ner i sängen.
Sov gott alla

//Tiiza<3


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad kul att flytta :)vill ja med :)

Vart blir de?

2009-03-18 @ 19:16:50
Postat av: catrin

Hej!



Du har en utmärkelse

hos mig.



Kram

Catrin

2009-03-18 @ 20:26:50
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0