Godmorgon..

hej alla som är uppe ^^

Jag och katten har varit uppe sen halv 8.....
Skulle till AF vid 9 tiden, men det va inget kul där..
Min handläggare pratade bara om en massa jobb, och hur jag kunde söka.
Som jag inte vet det!?

Men sen kom den stora bomben, jag jobbar ev. 2! timmar för mycket i veckan!!!
2 timmar!
För att jag ska kunna få pengarna!
oh!

man ska jobba 8 timmar eller mindre för att få pengarna.
o jag jobbar två timmar mer!!

Jag trodde dom ville att man skulle jobba...
men inte alls... 
BLÄ!!!


 Morrr!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elina

Vet precis hur det känns jag hade 4 timmat för mkt >_< AAARRRGGG! Bajs på dem...

PoK

2009-12-01 @ 14:27:53
URL: http://elinagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0