"dog lite nombords"

hejsan.
en bra dag.
städat och så.
alla tomtar uppe nu.
granen få komma upp på måndag.
blev maxi en snabb runda på kvälls kvisten med..
morgon kvisten heter det elller? o.O?
hm?
efter idol så har jag bakat två olika choklad var av en va marknadsnougat . <3
har inte smakat på den än men kan säga att smeten va så man "dog lite inombords"

måste ju med säga att jag tyckte de va bra att Jay vann.
dok tyckte jag att Minnha ägde vinna låten.
den va skriven till henne.
men jag tyckte ändå att Jay skulle vinna.


fick även ett underbart halsband av min älskade kimzi idag <3
bild får ni se i mon.


ne nu ska jag titta på tv.
puss på er <3


Ps. jag är fortfarande arg när jag drömmer. :/


thi, söt bild <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

<3 !! Per+Ola=PerOla

2010-12-11 @ 09:36:23
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0