GOD JUL

( Vill tacka alla för de jätte fina presenterna jag fick :D
Vill även tacka för att julkort vi fick i vårt julpaket ^.^ )


Hoppas ni alla har det bra ^^
ja, jag måste ju säga att detta har varit en väldigt märklig och tom julafton ..
det är svårt att vara i från familjen en sådan här dag...
men nästa år så kommer vi få vara med familjen <3
längtar <3

så vad har vi gjort i dag då?
jo först åt vi en super härlig jul frukost :D 
(dok har dom ingen tomtegröt här till kimzi, men han fick något liknade, så han va glad)
sedan gjorde vi oss klara för att åka i väg och äta middag
tillsammans några av de andra svenskan vi jobbar med.
det va även ett helt gäng Danskar där och ett par Norska människor.

När vi kom dit va det meningen att vi skulle titta på Kalle Ankas Jul.
men efter som SVT inte låter någon utanför SVERIGE streama så gick det inte.
men vi fick tag i en variation från 06 så vi fick titta på det i alla fall ^^,

efter Kalle blev det jul mat. ^^, blandat från det Svenska, Norska och det Danska julbordet. ^^
trevligt att prova på lite olika xD

Sedan blev det hemfärd för mig och kimzi.
Pratade med mamma och öppnade paket. ^^,
Vill tacka alla för de jätte fina presenterna jag fick :D
Vill även tacka för att julkort vi fick i vårt julpaket ^.^

nu ska ni få se lite bilder. <3

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte fin blogg du har! Ha det så bra!

2012-01-03 @ 21:18:00
URL: http://emeliedans.blogg.se/
Postat av: Josefina

Vart köpte du klänningen? As cool ju :D

2012-01-06 @ 13:38:14
URL: http://theepicones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0