melodifestivalen del två.

ja måste ju säga att denna gången va 100gånger bättre än förra gången.
det fanns mycket bra låtar i kväll.
The Moniker va en helt klar favorit. ^^,
va något hippi över låten.
det tyckte vi om <3

Anniela tyckte jag inte alls om.
hon kunde ju inte sjunga för hon va så andfådd. hela tiden.
låten va inte alls något att hurra för.

tyckte det va synd att Babsan inte fick gå vidare.
hon är ju så underbar.
+ att hennes numer va helt underbart mysigt när hon "gick in i filmen"
det vill jag med göra <3

måste dok säga att "pausunderhållningen" som är inte bra.
det fungerar inte för mig.
ne hitta på något annat kul.

tack mamma för en super kväll.
hoppas du använder din alla hjärtans dags present. <3


puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det lovar jag !!



Mysigt att ha er här hemma.. Puss

2011-02-12 @ 23:55:51
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: liisa - the awesome one

"Babbsan är ingen hon, det är en HAN. Det sa han faktiskt när han va med på Rix's FM"



känner du igen det ? -.-

2011-02-13 @ 01:04:58
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0