promenad med prickig vovve.

just bakat klart den första kakan. ^^,
nu blir det en runda med hunden inna vi sätter i gång igen.
sen ska jag försöka hjälpa syster att städa lite här hemma.
efter det blir det hem till kimzi och laga mat.
sedan ska jag nog bara ta det lugnt ^^,
det blir mycket i mon. och ännu mer på lördag <3
(då vi ska fira syster)
ska bli mycket treligt att träffa min Frabror som jag inte sett på super länge ^^, <3
och alla hans underbara barn <3

ne nu ska vi ut  med vovven <3
ha en super dag se skriver jag snart <3

Kommentarer
Postat av: tasha

haha, eller hur? ;) kul att baka :D hoppas du fortsätter läsa min blogg <3

2011-02-24 @ 13:47:36
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0