schlagerfestivalen utan schlager ???

tänkte sammanfatta melodifestivalen.
början av program va helt klart bäst.
smart att börja melodifestivalen med det de betyder de vill säga schlager.
Massa go'a låtar från förr.

programledarna Marie Serneholt och Rickard Olsson är de bästa sen jag vet inte när.
sen kommer vi till musiken och artisterna.
där tycker jag hela programmet faller.
bara "la kid" va bra tyckte jag.
hur kan man välja ut de låtarna som va med?
hm
låt mig göra de så kommer det bli mycket bättre.
efter vi ha hört alla värdelösa låtar så kommer mellan akten där Nanne Grönvall ska sjung.
ÄNTLIGEN kommer lite BRA musik tänker jag.
men vad besviken jag blir när Nanne står stilla hela låten .
ingen fart och fläkt som det ska vara när Nanne står på scenen.
nej denna första del-tävlingen va inget bra alls.
hoppas på att det blir MYCKET bättre nästa vecka.
hur ska vi annans kunna ha en chans att vinna i Tyskland.

ja detta tycker jag om kvällen.

Kommentarer
Postat av: Weronique Fridh

Du kan inte ana vad jag tycker att du formulerade det bra håller med dig till 100 %. Samma sak om Nanne då ska det vara fart och fläkt. Ha en bra dag hälsa Kimzi

2011-02-06 @ 00:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0