London dag ett

efter en minst sagt hemsk natt på bussen tog vi båten över Engelska kanalen och va frame i England.
en och en halvtimme senare stannade vi för att äta frukost.
det ända ställe som va öppet en röd måndag morgon va Shell mack.
en halvtimme så åket vi in i London <3
efter som klockan inte va mer än åtta på morgonen bestämde vi oss för att följa med på åkturen runt stan som bussbolaget hade fixat i hop.

 

När rund turen va slut åkte vi tillbaka till hotellet och sov, packade upp och duschade.

sedan blev det att ge sig ut på stan igen för att åka London eye. efter som vi hade köpt biljetterna på nätet behövde vi inte stå i någon kö. så vi fick se på en film om 4D-film om London eye. filmen va på högst 4minuter men min biljett jag höll i handen va helt sönder kramad XD  (dumma fågel)

 

 

när vi väl hade sett filmen gick vi för att åka hjulet. mamma va lagom nervös vid denna tidpunkt. det tar 30 minuter att åka hela varvet runt. och hela tiden fick man WOW effekt. det är så himla häftigt!! åker ni någon gång till London så måste man ta sig en sväng på hjulet.

 

Efter Londoneye gick vi in i en spelhall. Där spenterade vi ett par timmar innan vi åkte tunnlbana hem till hotellet åtföljda av en man som spelade säckpipa.

 

London jag tror jag är kär <3


 

 

 

 

( mer bilder kommer att komma med "dagens bild" )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0