31/10

god morgon på er alla.
tack vare ungen + hans föräldrar som bor en trappa ner så har jag varit vaken sen 7..
:(

i dag är jag och Kimzi "lediga", så vi ska ta oss en runda på stan.
titta lite närmare på vd butikerna har att erbjuda :D
vid 4 tiden så ska vi till Castle Estates ( de är fastighetsägarna ) och prat med dom.
de ha mycket konstiga regler här om vilka som får flytta ihop och inte.
så vi ska försöka reda ut vad det är som gäller.
för Robert har en rums kompis ( som oxå nu är vår ^^ )
men förhoppningsvis så kan vi alla 4 flytta i hop.
och om vi får det så har vi hittat ett ur vi skulle kunna tänka oss att bo i.
Klicka HÄR för att komma till hemsidan så ni kan se det.
så vad tycker ni?
jag vill flytta på en gång! ^^

nu s ska ja duka fram frukost och så hör ja av mig senare i kväll.
puss på er o hoppas ni ha bättre väder än vi, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0