Väder.

Vädret i Skottland är helt Galet.
Man kan verkligen prata om lokala skurar, det kan nämligen regna på ena sidan huset och vara uppehåll på andra.
I måndags så va det en sådan idag, vi skulle äta middag och var i köket, gick sedan in i vardagsrummet och då började det helt plötsligt hagla/regna.
Haglet varade bara i 3 minuter och sen fick vi en jätte fin regnbåge.
Lyckades inte ta ett så bra kort på den innan den hann försvinna, nästa gång ska jag vara beredd.
Men här är bilden i alla fall :D


Kommentarer
Postat av: Karolina

sv: Vad kul att du är med i veckans blogg på min blogg,

Håll utkik ifall just du har vunnit.

Jag drar tre vinnare på Lördag! :)

Ha en bra kväll! :)

2012-05-17 @ 19:22:44
URL: http://photoobyykarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0