toadette....


hej...
Det var ett tagsen. men har inte haft så mycket tid till att göra något annat än läxor de senaste veckorna...
Det är bajs..
Men nu är mitt Pa klart och det är helt underbart<3
Så nu kan man ta det lungt igen och börja "leva" igen..
ska tillochmed hinna ta en fika på stan som jag inte hunnit gör på jätte länge<3
Blir mys, det var längesen vi träffades och kunnde prata som vi gjorde förr..

Hmm...
ja det har inte hänt något spännande att berätta om..

kommer upp en bild i mon på våran affisch.. så alla får se hur fin den är <3
Lalal...

A.. tänkte ni ville se en bilp på hur jag ser ut oxå... o ville ni inte det fick ni göra det i alla fall nu xD
Haha ne nu ska jag få lite sömn.. super trött...
Ses snart
Sov Gott
//Tiiza <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0