Mat

Hej alla glada :) allt bra?

jaha?.. då var man inskriven på arbetsförmedlingen.. xD Tiza stor filcka nu xD hjälp...

Mmm, idag stog städa på listan och det blev även en tur till maxi.. :) 
där vi skulle handla lite middagsmat och annat smort och gott <3 
Träffade Bellan där :) hon hade tom och sin lillebror med sig :) som inte kunnde stå stilla xD
Så det blev inte så läng vi fick stå och prata..
Så vi bestämde att vi skulle ta en fika på contan på torsdag :)
Då kan man prata om alla utan att bli störda :)

Nu lagar kimzi mat till mig det blir kebab, med massa pommes och sås <3:)
Det blir jag som får ta disken xD :( men så är det :)

Nehe nu ska jag hjälpa till :)
Puss på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0