God kväll ...

God kväll.. :) eller god natt? o.O?
klockan är 00.24 xD

Igår var det kalas hemma hos kimzis far jocke, så där var vi från fem till kvart över elva XD
Det var god mat och gott sällskap, mycket trevligt med andra ord...

I dag var det slappa på schemat :) sov till tolv o.O.. men jag behövde det, sen var de frukost och sen en lång dusch <3
sen tittade jag på någon tråkig och konstig Fransk film xD sen gick vi hem till mamma :) mamma skulle färga håret på kimzi  :) syster och jag skulle gå till jobbet...
när syster och jag kom tillbaka från jobbet gick jag och älsk hem till oss <3 och sen blev det att äta kycklingsallad och titta på film på tv :)   har ju ingen dvd än så vi får hoppas på att det går någon bra film på tv xD
nee.. annars har dagen varit lugn och bra :)

Tror att jag börjar förstå att jag har tagit studenten nu.. verkligheten börjar komma ifatt mig nu.. det är jobbigt.
inse att man är arbetslös eller inte helt men nästan.. och de är tufft..
Ska till arbetsförmedlingen imorrn-.- får se vad som händer...
Känns inte alls kul :( men men...

Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0