Måndags Mys

Hej glada människor..


Jaha då var det måndag.. igen..


Och detta betyder naturkunskap. Detta tråkiga ämne och denna tråkiga lärare driver mig till vansinne. Han ändra sig varje gång man frågar honom om en uppgift..  men efter att klarat av två timmar, fick vi sluta för dagen, det var lagom:)  


Men se började vi jobba med projektarbetet, hmm.. lilla bellan kom på att vi ska lägga till två spel i våran bok nu då.. så vi tog slut på skolans färgkopiator. xD

Men det är bara denna månad också sen ska Pa vara klart.. hjälp.... Jag tycker att rapporten kommer vara svårast...


Jaja sen gick jag till testen en runda och övade liter på våran pjäs.. Mycket trevligt..


Sen blev det som alltid mys måndag med kimzi<3 Då vi tittar på design Simon och Tomas och sedan två och en halv men.. :)


Men nu ska jag krypa i säng:)
god natt/ Tiiza<3


Kommentarer
Postat av: catrin

Du kommer att fixa rapporten... Lovar

Puss

2009-03-03 @ 10:53:10
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0