Cola och en bok<3

Hej du glade..

Så nu har just kimzi gått för att åka till hobby till någon Hanna o.O hon fyller år så att han skulle på kalas hos henne XD

I dag har vi varit på loppis <3


Hittade 2 manga böcker, 4 glasburkar till våran lägenhet : ) super mys<3

Köpte också en varme kudde från mina klasskompisar. De ska åka på skolresa så ja köpte en för att sponsra de : ) Mamma hittade hur mycket som helst XD som alltid : )


Det har ju varit långhelg också det har varit skönt :) jag behövde det.


Hmm.. allt har varit lugnt denna helgen i allfall : ) det har varit en super helg..


Jag har dok haft lite problem med min mage : ( ..den gör ont hela tiden..  : (

Nehe nu ska jag ta min Cola och David lega boken och läsa en stund.. : )


Puss och hej på er <3

//Tiiza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0