Idol..

Hej alla bloggare <3
FredagsMYS<3


Jobbat lite idag^.^


Satt och kollade på idol innan ikväll, och det skulle vara rock-tema men jag vet inte om jag tyckte det va så mycket rock...
det är synd..
Tove var helt klart BÄST! hon tog en låt som många har hört och därför kan man sjunga med..
Tyckte att Tove lät lite som Johan ^.^
Mycket mys<3

Sen tittade jag på eftersnack på TV400, OH! vad besviken jag blev.
Programmet är i 20 min med reklam 3 min in i programmet!
Det är helt rörigt och man hänger inte alls med!
Fy på det, jag ville veta nästa veckas tema och vad Nicklas kände.

Men programmet handlade om att TANTEN ska ha barn... o.O?

Nepp det var inte alls bra..

Men nu ska jag sova, ska upp tidigt imorrn..

Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0