01:16

Nu blir det sängen (:
Imorgon är det mycket som ska göras, jag ska hinna plantera alla våra fröer, åka till Ö&B
och hinna springa på willys..
Vi ska i väg och grilla med kimzis bror i morgon, så då måste vi ha lite saker då^-^

Hoppas ni har haft en bra valborg ^-^
Sj, tittade vi på talang och åt god mat..
Vi såg även Sveriges Historia, ett helt underbart program för den som gilla historia :D

Nu ska jag sova, puss på er <3

Glöm inte: För att kunna skapa en bra framtid måste man veta sin historia!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, fin blogg! :)

Besök & kommentera gärna min blogg också (;

2010-05-01 @ 10:46:09
URL: http://jjolia.blogg.se/
Postat av: Linn [Lajn]

Jag tror jag har hört min historielärare säga något liknande men det där "För att kunna skapa en bra framtid måste man veta sin historia!". Eller så har vi läst det i en historiebok.

2010-05-01 @ 11:53:30
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0