Puss Puss

hejsan ^-^
Hoppas allt  är bra med er (:
Idag har jag varit ute och gått med Bellan och hunden, lagom varmt till att gå ut^-^
Blev väl en timme med vovven och sen gick vi till stan för en "lätt" lunch ^^,
Alltid lika trevligt...

Sen gick vi en runda på stan, och in i butik som heter "In my house"
Jag har aldrig varit där inne men nu kommer jag besöka det oftare :D det fanns hur mycket mysiga saker som jag vill ha(:
jag hittade även en JÄTTE söt klänning som jag MÅSTE ha, den kostade 600:- men jag ska spara så att jag kan köpa den (: <3<3
Hittade även ett kakfat, i rosa.. ^^ den vill jag oxå ha (:
Nu vet jag vart mina pengar kommer att gå XD

Bellan skulle även hjälpa mig att handla, när jag handlar tar det en halv timme, men när man handla med Bellan tar det EN OCH EN HALV TIMME att handla X''D
Det går inte fort om man säger så.. men vad gör det, jag hade inte bråttom:D

Nu ska jag titta på äntligen hemma <3

Ha en bra kväll ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0