Tisdag

Godkväll, sitter här i min gula soffa och äter negerbollar jag just gjorde (: ^-^
Gottit värre <3
Syster sitter oxå här...
Hon och kimzi har pluggat hela eftermiddagen nu. Engelska ^-^
Syster ska ha Nationella prov i morgon..

Så därför har jag bakat och städat i köket. Tycker ju inte att jag behöver störa:D
Skönt att har det gjort, det jobbiga är bara att jag måste göra om samma sak i min igen -.-''''
Men det får man väl stå ut med xD

Annas har det inte hänt mycket idag.. ute med vovven och lite så.
Imorgon ska jag plantera blommor på balkongen (:
Ska bli kul (:
Hoppas att det blir några blommor, vi har ju inte så mycket sol på våran balkong men det ska nog gå bra (: ^.^

Nu ska jag titta på tv (: Puss Puss ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0