Karlskarona

Hej hej ^^ nu har jag kommit tillbaka från en heldag i Karlskrona (:
Vi åkte in vid 12 tiden, mamma och Pelle skulle till mormor,men dom lämnade mig och syster i stan.
Liisa skulle handla röda linser och jag skulle handla min Voodoo doll :D
Men det slutade med att jag inte köpte en docka, ne jag köpte två (:
Efter att vi va klara på stan så gick vi hem till mormor <3 där satt vi en stund och sen åkte vi hem till min moster, hennes flicka Moa fyllde 12 i onsdags ^-^
Där åt vi glass med maränger(: GOTT <3<3
Vi va inne på RUSTA en sväng med, och där hittade jag en matta som fick följa med hem. behöver en ny i hallen (:
Nu ska ni få se mina voodoo dolls (: <3

Ängeln

 

Från sidan (: Hon ska hänga på min väska <3

 

Detta än är en Love voodoo.Han ska hjälpa till med kärleken. att para ihop människor(:<3

Viss är han söt(: han ska hänga på min mobil<3

 

Nu när jag köpte dessa två fick jag ingen påse eller nål, vilket man får om man köper dom från sidan. Så nästa gång ska jag nog köpa där ifrån. För jag tror nog att det blir ett par dolls till (: ^-^

Jag köpte och en godis "låda" eller vad ska man kalla det för?

 

Jag har titta på en sån här länge, man har aldrig haft råd.. men nu kostade den inte så mycket så den fick följa med hem (: <3

tycker ni??

Ne nu ska jag avsluta detta långa inlägg och gå och mysa med min pojke <3Hoppas ni får en super mysig lördag (:<3


Kommentarer
Postat av: Denise Carlsen

Har en likadan ängel ^^ Så sjukt söta.

2010-04-17 @ 19:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0