Wario ^^

Känner mig lagom seg just nu -.-''
Sitter och tittar när kimzi spela  Wario land ^-^
ett nytt wii spel, väldigt kul ^-^
Det är mycket sött gjort (:

För er som inte vet är Wario den onde i Super Mario (ett fler tal, inte alla säger kimxi nu xD) ^^
men jag tycker spelet är väldigt sött (:
Fast jag tycker gubben är ful xD

jag hittade inget på loppisen idag.. va inget kul alls där nere :/
men vad gör det, då kan jag ju bara spara mina loppis pengar till nästa gång (:

Va och jobbade efter att vi varit på loppisen (: skönt att ha det gjort^^
så skönt att jag sov en stund när jag kom hem hihi ^-^
men det tyckte jag att jag fick göra...

ne nu ska jag sluta skriva, kan inte skriva rent idag alls...
det blir alltid värre när jag är trött, kan inte koncentrera mig alls.. :/
(för er som inte vet vänt ett inlägg i mon ^^ )

puss och god natt på er <3<3
sov sött^^


Kommentarer
Postat av: natalij

sv ; Hej Tiza :) jag har precis gjort klart min blogg design hehe så nu är jag tillbaka ! vad har du för dig ? kram

2010-04-19 @ 03:20:20
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: Denise Carlsen

Jag köpte en jätte söt spargris på loppisen^^

2010-04-19 @ 11:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0