44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!



1. Det första du tvättar i duschen? –  hm? Ryggen ?

2. Gillar du kaffe? -nej, men det luktar gott

3. Hur mår du just NU? - seg, men annans bra :D

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? - I

5. Berätta om din senaste dröm. – hm, ne kommer inte ihåg nu -.-


6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? – jag tror jag hade tröttnat..

7. Vad vill du ha just nu? –  en kall cola<3

8. Har du räknat till 1000 någon gång? - japp

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? - beroende på glass xD

10. Använder du smileys? –  japp, hela tiden ^^,


11. Har du träffat någon kändis? - japp ^^

12. Gillar du keso? –  ne...

13. Vilken låt hade du sist i huvudet? –hm, vet inte??

14. Hur många länder har du besökt? – vet inte :O beror på vad man menar med besökt..

15. Är dina föräldrar stränga? - nej

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? – nej fy fan..

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? – katten ögon O.o??

18. Brukar du hyra film? – det va väldigt länge sen jag gjorde det..

19. Var kommer du vara på lördag? - hemma?

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? - nej, jag såg bara det på tv..

22. Vad åt du till lunch? – äter inte lunch, äter frukost ^^,

23. Har du lockigt hår? - ja -.-

24. När grät du senast? - hm? Förra veckan ??

25. Har du gått in i en vägg någon gång? - ne..

26. Favoritårstid? –  sommaren !!

27. Vem höll du senast i handen? – Midde <3

28. Sover du med TVn på? – nej....

29. Tycker du att du är gammal? - JA!!

30. Är du mörkrädd? – ingen gillar väl mörkret ?

31. Gillar du ditt liv just nu? - jodå. 

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? – det har jag nog gjort^^,

33. Har du bra syn? - ne, jag är blind utan min glasögon.. -.-

34. Var är dina föräldrar just nu? – antar att de sover? I sängarna XD

35. Vad har du på dig just nu? – men stor Kitty tröja <3

36. Vad var det senaste du köpte? - mat / godis ^^

37. Hatar du mer än 3 personer? - mm..

38. Använder du sushipinnar? -  ne, efter som jag inte äter det..

39. Äger du ett vapen? - nej.

40. Gillar du ditt hår? - inte just nu..

42. Gillar du dig själv? - jadå.. ^^

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? - mamma

44. Hur ofta använder du MSN? – aldrig ..


Kommentarer
Postat av: Netty♥

sv' ingen aning :) men nu ska jag sova. ha det bra så hörs vi :)

2010-08-16 @ 23:38:14
URL: http://www.nettys.se
Postat av: Mattias

Haha nu vet jag allt om dig....typ xD

Vad gör du en kväll som denna, mer än o blogga lixom?

2010-08-16 @ 23:38:50
URL: http://juicysoda.blogg.se/
Postat av: L

du är anmäld :D

2010-08-16 @ 23:43:05
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Postat av: Mattias

SV: okej, ah ska nog med sova, fast först se film med flickan:)

Natti natti då:)

2010-08-16 @ 23:45:08
URL: http://juicysoda.blogg.se/
Postat av: L

drar snart vinnarna :D

2010-08-16 @ 23:47:24
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Postat av: liisa

du använder ju msn skit ofta ju :ooo

2010-08-17 @ 11:10:32
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0