Teckenspråk

Hej, jag har flurat en stund och kommit fram till att jag skulle vilja ha en tävling(:
Det är många som har det, och jag fick väl lite blodad tand när jag vann en tävling ^-^

Så jag ska inte ha en "vanlig tävling" utan jag ska ha en som är lite "utbildande".
Det kommer bli en tävling i Teckenspråk <3

Jag kommer ta kort på mina händer och sätta ihop dom så det bildar ett ord på teckenspråk. (:
Därefter så ska ni lista ut vad det betyder ^-^

Priset blir att jag länkar de 5 första som svara rätt (:
Jag är ju en fattig student så jag kan inte köpa något och ge bort.
Inte denna månaden i alla fall.

Hoppas ni kommer tycka det bli kul *.*
Jag kommer gå igenom reglerna mer sen (:

Tävlingen börja ikväll <3
Lycka till ^-^

Kommentarer
Postat av: Hanan ;)

Tack :)

gillar din stil ;) Lycka till med tävlingen. Ska kika på den när bilderna kommer



Kram

2010-02-06 @ 17:59:13
URL: http://darknessangel.blogg.se/
Postat av: Linn

Vi hade någon teckenspråksdag i skolan men det är svårt :S

2010-02-07 @ 11:32:52
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0