Tillbaka

hej, det va en stund sen jag skrev xD
Men jag hade fullt upp igår..
Jag var ju barnvakt, jag och älsk hämtade barnen lite över åtta på torsdags morgonen -.-'
Hade ju inte fått så mycket sömn eftersom grannen hade fest -.-'
Blää på HONOM!!!
När vi kom hem med flickorna så tittade vi på film och åt frukost (:
Sedan gick vi till bruket, min mamma jobbar där, det fanns lite mer för barnen att göra där(:
De spelade minigolf samt tittade på film (:
Vi lagade även pannkakor till middag ^-^

Men när barnen hade blivit hämtade så blev det hem och göra sig klar för att gå till pappa och fira lillasysters födelsedag<3
Där fick vi våfflor <3 Pappas våfflor är det godaste som finns <3
Det kom en massa folk, vilket alltid är trevligt.
vi blev kvar ganska länge hos pappa, vi gick väl vid halv elva tror jag..
Mys<3

Idag har det inte hänt mycket.. Steg upp sent, hade ont i hela kroppen och va helt slut..
Vi åt en lång och god frukost och sedan gjorde vi oss klara för att gå en runda på stan. <3
Eftersom Kimzi ska iväg till en kompis i morgon som fyller 20, och han har cosplaytema på festen så Kimzi ska klä ut sig.
Vi hittade kläder som passade perfekt, tyckte han blev jätte söt i dem.
Kommer allt lägga ut bild på honom sen även om han inte vill :)
Han ska va "L" i "Death Note" ^^; --------->

jag har även gjort en ansiktsbehandling på kimzi <3 Thihi, jag älska att massera så kimzi får vara min provdocka ^^ jag har aldrig masserat någon i ansiktet, men kimzi sa att det va skönt (han somnade nästan) ^-^
Sen fick jag oxå duschat Midde, han va undersoffan och va mer vit än svart när han kom ut xD
Så han är INTE glad på mig nu xD Men så kan det gå<3

Puss på er nu ska jag mysa vidare med kimzi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0