Jag bara pratar på xD

Hejsan(:  Hoppas ni har en bra kväll där ute i  vinter Sverige^^
Själv sitter jag har med ny poppade Popcorn  ( : & en katt som blänger surt på mig för att jag inte dela med mig xD
Lilla midde <3

Så kan det gå när man är liten <3

Sitter och tittar på nyheterna, och det är SJ som är den stora snackisen.

Jag kan inte förstå att dom blir så blir så förvånade att dom kommer så mycket snö..Visst det har inte kommit så mycket snö på 15 år, men jag tycker ändå att man måste vara lite förberedd o.O? Eller är det bara jag som tycket det är konstigt? Tittar inte dom som jobbar på SJ på vädret o.O? Jag kan meddela att de gå hela morgonen på tv 4, det går även vid halv 11 & 18.00 & 22.00 ( : Så svårt kan det ju inte vara att titta på vädret.. ?

Jag kan förstå alla som bor i storstan där är dom beroende av bussar och tåg för att ta sig till jobbet. Så det måste vara jätte jobbigt att inte komma till jobbet i tid. Här i Ronneby kan man ju gå överallt. Men det va som en man sa på Nyheterna

-Tycker det är bra att det blir sånt här väder som gör att vi måste ändra på våra rutiner, för annans går vi ju bara runt som programrede robotar. ( typ så sa han xD )

Jag kan inte annat än att hålla med. <3

 


Kommentarer
Postat av: Linn [Lajn]

Åh nypoppade popcorn är såååå gott!

2010-02-23 @ 14:38:05
URL: http://lajn.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Min kloka unge... Måste du fått efter mig !!

2010-02-23 @ 15:13:31
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0