Inspiration

jag har tänkt att skapa en kategori som heter inspiration för att vias er bloggläsare vad som inspirerar mig i livet ^^
eftersom jag är en väldigt konstig människa så är det väldigt många saker och konstiga saker som kan dyka upp,de är även de här sakerna som får mig att vilja gå ut och fotografera och måla..
i den här kategorin kan allt finnas musik, bilder, bloggar & människor -ja allt- ^^,
de bilder som jag kommer använda mig av kommer antingen ifrån Google eller så är dem egentagna bilder, men det förklarar jag självklart i inläggen :)

hoppas in kommer uppskatta kategorin ^^



Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: haha ja visst är det lätt att man skjuter upp tvättningen haha ? x)

nja inte så värst nu för alla har typ semester haha

2010-07-20 @ 08:23:47
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0