Lite om min dag..

hej hopp alla där ute i den underbara värmen <3
jag orkade inte skriva igår, av super seg efter att ha åkt buss i ett par timmar -.- blir så lätt åksjuk.
men jag sov nästan hela vägen så jag kände inte av det, men jag blir seg efter..

i alla fall så kom vi fram till Jönköping vid halv fem, då hade vi ett super fint väder.
men när vi satte oss i bilden för att köra till Tidaholm så började det regna och efter ett par minuter började det åska.. :O jag hata åska.
finns ju inget värre.. när vi kom hem till kimzi bror så va det strömavbrott, men det kom tillbaka ganska snabbt och ovädret drog för bi på 10 minuter typ.
så vi tittade på film -Alice i underlandet- och sen gick vi för att hämta pizza :D

i dag så gick jag och kimzi på en liten upptäcktsfärd för att se av Tidaholm har att erbjuda, det fanns ju inte super mycket, men det är en trevlig liten stan. med mycket fin miljö :D
här kommer lite bilder :D

Vi tycker om en kall cola <3<3

Kimzi skor <3

tycker om konstiga bilder, vi hittade en å att doppa fötterna i <3

Ska laga lite mat nu så vi höres snart igen <3


Kommentarer
Postat av: Liisa

sv; kimzi, du är en tönt xD

2010-07-14 @ 13:14:11
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/
Postat av: Fiona

älskar cola :D

2010-07-15 @ 19:31:54
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: patricia

läs gärna mitt senaste inlägg om "förevig vänskap" och skriv vad du tycker/tänker om det! :)

2010-07-15 @ 20:22:38
URL: http://patriciajacobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0