bränskada 20+

(ni får ursäkta att inlägget är så rörigt och så men jag kan inte få någon ordning på mina tankar)

Ne
, så illa är det inte men nästan xD
Jag och bellan har suttit i solen vid kyrkan från lite över ett till halv fem och solat, fikat och pratat en massa <3
alltid lika trevlig tack vännen<3
Så nu är jag  helt sönder bränd på min rygg, ben och bröst haha kommer bli kul att sova på i natt XD
men vill man bli fin får man lida pin som det heter, så det är bara att ligga ner i sängen och inte gnälla när jag ska sova sen XD

vi har nästan just kommit hem från jobbet, inte så mycket att göra i dag men FAN vad varmt det är där nere!
man svettas ju bort halva sin kroppsvikt av att jobba där xD

En annan sak jag måste skriva om när jag ändå skriver är att jag har fått TVÅ lila blommor i mon ena blomlåda <3<3(bild kommer i mon)
Jätte glad blev jag när jag såg det <3<3

Ne, nu ska jag mysa med min kimzi <3 ha det bäst ^^

ps, titta efter tävling som kommer snart ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0