Brunch

Hejsan hoppsan ^^
Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort.. <3

Min älskade kimzi är ledigt idag så då bestämde, vi oss i går att vi skulle ta med oss frukosten och äta den i brunnsparken en Brunch alltså :D
Det ska bli super härligt, solen lyser, dok är det lite moln på himlen med vad gör det o.O?`det är ju varmt och skönt ändå. <3
( jag ska ta en massa bilder som kommer att dyka upp sen )

Alla mina underbara blogg läsare få han en super bra dag så hör jag av mig när jag kommer hem <3<3

pusss <3



Kommentarer
Postat av: Natalij

sv; här är det underbart !! vill typ springa ut men måste plugga :( vad ska du hitta på dena fina dag ? kram

2010-06-04 @ 14:19:52
URL: http://lowoncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0