Jag fick låna datorn ^.^

Hejsan nu är jag här xD
Har inte fått gå i närheten av datorn, kimzi är som en hund som vaktar sitt tugg ben, han morra på alla som kommer för nära xD nej jag bara skojar men han har suttit väldigt mycket vid datorn, men det är väl för att han är ledig ^^

Idag har jag bakat äppelpaj, för jag trodde min far skulle titta upp lite efter två, men nej då han har inte kommit ännu XD ( men då blir det mer kaka till mig )
Ikväll blir det jobbet och sen ta det lugnt, ska vara barnvakt i morgon så jag måste ladda batterierna XD jag ska ha flickorna hela dagen, så jag hoppas på bra väder så vi kan vara ute hela dagen <3

ne nu vill kimzi ha tillbaka sin dator..
ni få ha en toppen dag så hör jag av mig så fort jag kan <3

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0