Lite om mig (:

DIG SJÄLV



1.Namn : Patricia Barbic
2.Ålder : 19
3.Född : 900810
4.Bor : Ronneby
5.Familj : Mamma, Pappa och Liisa (lillasyster ^^)



UTSEENDE



1.Ögon färg : Blå
2.Hårfärg : Röd
3.Fräknar : Nej
4.Klädstil : Min egna
5.Piercning / Tatuering : Piercad i läppen
6.Längd : 152 1/2
7.Vikt : 50. tror jag xD
8.Skostorlek : allt från 35-37
9.Smink : Ja, när jag orkar.
10.Kännetecken : Liten ^-^



FRÅGOR OM DIG



1.Hur är du som person ? : glad:D
2.Har du lätt för att lita på folk ? : Aaa, lite för lätt.
3.Har du lärt känna någon / några under de senaste månaderna ? : det har jag nog..
4.Äter du dig mätt varje dag ? : Japp ^^
5.Svär du ofta ? : Inte så ofta
6.Vilken är din favoritfilm ? Har så många ^-^
7.Vad sover du i ? : Byxor (:
8.Är du nöjd med ditt utseende ? : Jodå :D
9.Vad är det sämsta med ditt utseende ? : Magen
10.Vad är det bästa med ditt utseende ? : mina fingar (:



KÄRLEK



1.Är du singel ? : Nej
2.Tycker du om någon just nu ? Ja (:
3. Är du kär just nu ? : Jaaa :)
4.Har du pojkvän / Flickvän ? : Japp
5.Är du bisexuell / hetrosexuell / Homosexuell ? : ----
6.Är du oskuld ? : --------
7.När kysste du någon senast ? : En timme sen (:
8.Är någon intresserad av dig just nu  ? Vet inte o.O?
9.När sa någon till dig senast “ Jag älskar dig “ ? : I går natt
10.Saknar du din EX-pojkvän / EX-flickvän ? : Nee..
11.Är du intresserad av någon just nu ? Kimzi ^^
12.Saknar du någon just nu ? : Mjoo
13.Skulle du kunna bli tillsammans med den du var senast hade ett förhållande med igen ? : Vet inte
14.Gillar din senaste någon annan nu ? : Jag vet inte.

15.Hur länge var du & din senaste tillsammans ? hmmm?
16. Har ngn av de motsatta könet sätt dig naken ? : Ja



“TJEJFRÅGOR"



1.Vad är viktigast hos en kille ? : Att han allid finns där (: <3
2.Vad tänder du på ? : Kimzi (:
3.När hade du senast din mens ? :Hehehe
4. Trivs du utan smink ? :Japp (:
5.Känner du dig tvingad att använda smink ? : Nej
6.Trivs du att umgås med killar, vågar du vara dig själv ? : mjoo
7.Har du bra självförtroende ? : mm det har jag nog ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0